tisdag, mars 05, 2013

Martin & Jag
Big changes har kommit upp. Min uppsägningsansökan är inlämnad & min hembiljett är bokad. 1a april landar jag i Stockholm som arbetslös. Sinnes!!!! 4 veckor kvar som guide & sen säger jag tack för mitt livs bästa tid. Jag åker hem & är hemma i en vecka, sen packar jag återigen väskan för att möta upp med min pojkvän på okänd destination för att ha semester i en månad. Kommer hem lagom till att sommaren har nått Sverige & sommaren kommer bli en av dom bästa, det kan jag garantera. Summerburst väntar & dessutom kommer jag nog hänga en del i Helsingborg, Stockholm & Örebro. Sambo med systeryster står också på to do listan. Mamma mia. Men först ska jag leva livet dom 4 veckor jag har kvar som guide, sen ska jag hem för att köra full fart på systers 25 års fest. Min framtid ser mer än ljus ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar