torsdag, mars 28, 2013

The blue family
Wopps, en månad sedan sist. Befinner mig just nu i en weird känslomässig kropp. Har 2 jobbdagar kvar som guide, sen kan jag räkna mig in i kategorin arbetslös. På söndag är jag ledig & då ska mitt liv som jag haft det senaste året packas ihop & det ska såklart firas med dunder & brak till kvällskvisten. På måndag sitter jag i en stol 10.000 meter upp i luften och grinar över att ha lämnat guide livet bakom mig och glädjegråter (eeeh ja) över vad som väntar i framtiden. En vecka har jag på hemmaplan sedan packar jag återigen väskan för att bege mig till Filippinerna där min fina pojkvän väntar på mig. 1,5 månad har då gått sedan vi sist såg varandra, och det kommer vara en nervös och fnittrig tjej som anländer till Manila flygplats den 9:e april. Mitt år som guide har varit helt otroligt, har fått uppleva riktigt konstiga saker blandat med helt awesome händelser. Och det bästa av allt, oj vad cheesy tjej (Erik, ramla inte av stolen nu) men det är att jag träffade herr Nilestoff!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar