torsdag, november 22, 2012

Mitt lilla krypin har blivit pyntat
Min vägg är nu prydd av foton & minnen från galna, fina & underbara stunder i mitt liv. Nu känns mitt lilla krypin verkligen som hemma. Har siesta just nu. Jobbat på flygplatsen 10.00-16.00, & 20.00 åker jag tillbaka dit för att ta emot två flyg. Hemma runt 01.00 & det blir sängen direkt, för imorgon ska jag hålla i min första utflykt här på Gran Canaria. Supercat & Mogan, en helmysig marknad i Mogan för att sedan hoppa på en lyxig båt & cruisa runt i några timmar. Det blir fett. Hade en galen service igår då jag fick ha service helt själv i Playa Ingles. Området jag inte vet något om & där jag inte vet vart några hotell ligger. Men sagt & gjort, i made it. Några centimeter längre är jag nu, stolt över mig själv. En go känsla man inte känner allt för ofta. Lite avskrämd blev jag dock då min första gäst kom & visade sin armhåla för mig, lite för nära, & sedan tog upp en servett med en påstådd fästing i. Har jag sagt att allt kan hända i guidelife?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar