lördag, november 24, 2012

Jobbigare jobbdag har man haft
Ni ser utsikten va? Sämre kan man ha det. Utflykten Supercat & Mogan gick av stapeln igår. Tillsammans med min kollega Olivia & hennes finska gäster åkte vi tillsammans i en buss till Mogan för att strosa runt på en mysig marknad för att sedan hoppa på VIP båten Supercat. 4 timmar åkte vi runt på det stora blå med strålande sol, klarblå himmel, musik i bakgrunden & med lite information från oss guider då & då. Eftersom vädret var superb, kunde vi även stanna till vid Guigui som är en liten strand du endast kan ta dig till med hjälp av båt. Jag njöt, jag minglade & dansade med gäster & hade en alldeles fantastisk första utflykt på Gran Canaria. Idag är det inte lika fantastiskt. Jag ligger hemma i sjuksängen med en visdomstand som bråkar. Tandläkaren har fått gräva lite, men det gör fortfarande extremt ont. Mitt VIP välkomstmöte imorgon blir dessvärre drabbat, jag får slänga in handduken & rehaba även under morgondagen. It sucks, big big time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar