lördag, november 24, 2012


"Jag vill påpeka en sak idag. Och det är hur mycket jag älskar personer med en positiv anda, det finns några få kvar där ute i världen. En av dem är min fina, vackra vän som alltid ser situationer på ett positivt, inspirerat sett. Jag har lätt att acceptera många olika sorters personer och även fast de har en negativ inställning så ger jag inte upp att fortsätta motivera dem till det positiva. Precis så är den här tjejen.

MY POINT är att hon är så stark. Hon är den där helylle tjejen, "girl-next-door" som är kryddad med lite chili och med henne har man aldrig tråkigt. Alla har dåliga dagar, till och med fröken "gåuppklockansexpåmorgonenochtaenjobbigspringrunda", men för henne är inte glaset halvtomt utan det är ALLTID halvfullt. Hon skrattar, hon ler och det smittar av sig till alla runt omkring sig. Jag saknar henne varje dag. Hon går ut med rak rygg och gör sitt jobb, på bästa sätt. För det är precis vad hon är, bäst. Jag älskar dig obeskrivligt mycket MJ. Abbie tänker på dig, varje dag! Best partner in crime, forever"

Hur glad blir man när man får sånt här? 

& inte nog med det. Igår när jag skulle gå & lägga mig hittade jag en present under mitt täcke. Jag skrek av lycka (jag är tjej, okej?) Min söta vän, kollega & sambo hade köpt en nyckelring föreställande en diamantprydd nalle till mig då jag är ganska duktig på att tappa bort dom. Med en söt lapp "tack för att du är du" & kommentaren "han ska ha koll på nycklarna åt dig" pussade jag henne tusen gånger om. Det är det lilla i livet som betyder. Punkt & pricka. Jag har sagt det förr, men det här med vänner, det är ju jag som har dom bästa. & tyvärr, dom delar jag inte med mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar