söndag, november 25, 2012

Kollegan Martin flörtar på
Det är inte sant!!!! Jag ligger hemma i sjuksängen & har sååååå tråkigt. Idag hade jag fått förtroendet & hålla i ett välkomstmöte för 60 stycken revisorer från Norge. & efter mötet skulle jag kicka boll med tjejerna för att träna inför matchen mot Ving. Men jag har det inte roligare än att pilla navel & glo på "semester svenskar". Jobbar man inte, kan man ju lika gärna kolla på en serie om reseledaryrket. JOBBSKADAD. & sjuk. & ensam hemma. & brist på D-vitamin. Orkar jag, ska jag ge mig ut på en liten d-vitamin promenad. Kanske råka hoppa in på Lidl också för & köpa lite "tycka synd om mig själv choklad". Näää det är inte okej att vara sjuk när man hade massa kul på schemat. Nu är jag inte bara sjuk, utan riktigt arg också. Fanskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar