tisdag, november 20, 2012

Blubb blubb, Bella & jag i Turkiet
Gårdagens jobb på flygplatsen var huuuur kul som helst. Körde lite nya grejer på bussarna jag sände & min egna transfer gick riktigt bra. Otroligt taggad bytte jag sedan om till party outfit & joinade mina kollegor. Lite tråkigt att missa hela kick offen men jag fick iallafall vara med på middagen, & dessutom betyder det nu att jag är ledig både jul & nyår. Idag har jag suttit i skolbänken igen. Har avverkat två skriftliga "prov" & dessutom övat andning & olika övningar med full utrustning i vattnet. Dykcertifikatet är nu två veckor bort, sen har jag rott det i hamn. Snart blir det en springtur runt i Maspalomas. Imorgon ska jag snopet nog ha service i Playa Ingles, absolut inte mitt område, men som en av cheferna sa: you gonna rock it. Jaja, let´s rock then.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar