söndag, november 18, 2012

Tumbs up
Vaknar upp med tårta i ansiktet, yum. En herre vid namn Martin hålls ansvarig. Gårdagens födelsedagsfest var kalas bra, riktigt festligt. Dock ska jag aldrig mer starta ett tårtkrig, & definitivt inte mot Martin. Underbart firande som slutade tidigt imorse på en kareoke bar. När en 50 årig dam entrar scen för att sjunga "it´s raining men", då insåg även jag att det var dags att runda av. Vid 12 tiden idag tog jag & några trötta vänner taxi ner till stranden där vi alla somnade gott. Väcktes av att det blåste ganska så rejält & med tomma magar besökte vi en kina restaurang. Mätta & belåtna rullade vi sedan hem för att glo film & försöka bli människor igen. Imorgon ska jag & Elin jobba på flygplatsen medan resten av teamet har det kul på kick off. Några måste ju tyvärr jobba, & nitlotten gick självklart till mig. Direkt efter arbetspasset ska jag hoppa i partyblåsan för att joina mina kollegor. Gran Canaria blir bättre & bättre dag för dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar