torsdag, november 08, 2012

Längtar till Februari
Från det ena varma landet, hem till kylan & så vidare till ännu ett varmt land. Semesterveckan som jag längtar brutalt mycket till redan, är dessvärre hela 3 månader bort. Men uj, vad mysigt vi ska ha det. Hotellet ligger uppe på en kulle med otrolig utsikt över havet & stranden bara några hundra meter ner. Det ser ganska najs ut va? Det var inte så svårt för oss att komma överens kan jag ju säga!! Nu är jag död & John Blund hälsar gott. 03.00 ringde alarmet imorse som jag mer än gärna ville slänga i väggen. Råkade snooza så pass många gånger att jag höll på att komma försent. Hem en sväng vid 09.00 för att sedan hoppa på en buss tillbaka mot flygplatsen runt 11.00. Precis slagit mig ner i soffan där jag har tänkt att gosa ner mig bland alla kuddar för en liten nap. & sedan ska fläsket få röra på sig. Powerwalk längs med stranden med musik i lurarna, den nya nike kepsen jag fick av en gäst & vatten i högsta hugg. Det är svårt att inte träna med dom förmånerna man har. Imorgon väntar en dag på stranden med min moster + sällskap. Ja nu har man det gött minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar