tisdag, november 06, 2012

Hotellets pool & underbara utsikt
LYRISK. Jag & min fru Isabella bokade precis en resa till Thailand. 8 februari bär det av - & schemat är planerat in i minsta detalj. 3e februari åker jag från Gran Canaria hem till Örebro. Hemma 5 dagar för att sedan sätta mig på flyget som 11 timmar senare landar i Thailand & Phuket. Där blir vi kvar till den 16:e då flyget tar oss tillbaka till Stockholm & en övernattning hos systeryster. Dagen efter åker vi tillbaka till våra destinationer & jobb på Gran Canaria & Lanzarote. Det blir intensivt. Men hujedamej vad skönt det ska bli med en riktig solsemester med min underbara vän & dessutom få hälsa på alla mina ex kollegor som just nu befinner sig i Phuket. Åh - idag är en lyckans dag!!! Bellis, nedräkningen har börjat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar