fredag, november 09, 2012

Bättre service utsikt på ett av våra hotell
Ledig dag, bra dag. Inget alarm ställt, kropp & knopp vaknade när dom kände för det. Knallade iväg till stranden efter att frukosten intagits. Mötte upp med moster & tog ett dopp i havet & pressade fram fräknarna i solen. Kan inte annat än må bra när släkt & familj är på besök. Efter att ha kramats hejdå traskade jag åter hemåt för att välkomna min & Elins nya sambo. Sofie från Danmark anlände idag. Elin hade kvälls service medans jag tog med Sofie till Lidl för lite shopping för att sedan hoppa i träningskläderna & ta en springrunda längs med stranden. Hem för tredje gången denna dag & tillsammans lagade vi tacos lagom tills Elin kom hem från jobbet. En mysig kväll med snack, vin & god mat. Nu är jag klar för att sova. 03.00 ringer klockan för jobb. Ännu en mysig dag väntar då jag jobbar 04.00-09.00 & sedan är ledig fram tills 19.00 då jobbet återigen kallar.. Elin har sin lediga dag imorgon så tillsammans ska vi ta bussen för att kika in den finaste stranden på Gran Canaria. Har min andra lediga dag för veckan på söndag. Tre dagar i rad i solen, kanske kan jag jobba tillbaka brännan som jag hade i Alanya. WIEE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar