tisdag, oktober 30, 2012

Under gårdagens team-dinner
Igår rullade hela teamet ifrån restaurang Balo efter att ha fått smaka på 17 olika rätter. Lite senare rullade vi in på krogen & kvällen rullade vidare i glada miner. Från gårdagens glada miner till dagens lite sega miner. Ovädret har hittat till Gran Canaria men istället för att bara sitta inne & glo tog jag, Michelle & Maja bilen till Las Palmas för att göra plånboken lite tunnare & visakorten lite mer slitna. 5 timmar & ett flertal påsar senare blev garderoben glad för mer besök. Nu ska jag ta tag i städningen av rummet innan transferuniformen ska strykas inför nattens jobb. 03.00 ska jag ensam ta bilen till flygplatsen. Ovädret kan minst sagt bidra med flygförseningar, så jag bunkrar upp med lite cola light & tidningar för att hålla mig vaken så jag glatt kan välkomna nya gäster till ön. Guidelife is guidelife.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar