onsdag, oktober 31, 2012

04.00-18.00 är tiderna jag har jobbat idag. Guidelife innebär bara sol & bad & fest, njaa inte riktigt så va. Jag är totalt slut i både kropp & knopp efter två stenhårda jobb veckor & väckarklockan står ännu en gång inställd på 03.30. Imorgon hoppas jag på att komma hem lite tidigare så jag kan knata iväg till gymmet. Träningen har blivit undan skyfflad för allt jobb & även maten har fått stå lite i skymundan. Tidsbrist är det största problemet. Idag hann jag äta gröt då jag hade 1 timma "siesta" mellan morgonpasset & dagspasset. Sen blev det yoghurt när jag kom hem vid 18.00 efter jobbet. Inte alls bra, min stackars kropp mår sisådär just nu. Vilket märks i knoppen. Vilket resulterar i extrem hemlängtan. But I ain´t no quitter - and when life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile. Mitt glas...är som alltid halvfullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar