torsdag, oktober 18, 2012

Gran Canaria
Ögonlocken, tunga som bly. Ändå envisas jag med att uppdatera sinnet med alla bloggar jag inte hunnit läsa under dagen. Vilken tvångstanke, i-landsproblem, ja. Service på morgonen & resten av dagen har bestått utav möte/konferens mellan 13-18. Ett gymbesök har hunnits med & imorse tog jag & Elin en riktig rackabangare till powerwalk. Bredvid mig ligger nu tre a4 papper med punkter inför mitt välkomstmöte som jag ska hålla imorgon, som jag borde plugga till. Men det finns mycket man borde göra. Borde raka benen. Borde avvänja mig från mitt cola light beroende. Borde städa rummet. Borde sola mer & inte sitta inne så fort ledig tid ges. Borde göra något på mina lediga dagar än att bara sova. Borde borde borde. Men just i detta nu, borde jag stänga mina tunga ögonlock & sova. Men innan det, borde jag som sagt plugga. Vilket borde jag göra? Borde....bor de.... bord e... hey makarena. Nu går det uför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar