söndag, oktober 21, 2012

Gårdagens öppning av Garbos 

Hej Jaqcuioleaiune - början på en hälsning om en to do lista som jag ska göra under morgondagens arbetsdag, underskrivet med "el patrón", vilket betyder "chefen", på franska. (inspirerat av händelsen för några dagar sedan) Jag är straffad for life efter en drös pinsamheter under gårdagskvällen som var fylld med glädje.  "surt sa räven" blev svaret på min fråga om vart mina lediga dagar tagit vägen inför nästa veckas schema. Men, squeezar man sin chefs ansikte & skämtsamt säger "vad flinar du åt vah, du kommer iiiiiinte må så bra imorgon, flina råååå" när han nästa dag kikar upp från sin dator & säger "det var ganska kul det där du sa igår, du kanske inte hade märkt att jag drack cola hela kvällen?", min reaktion? Bankar huvudet i bordet några gånger i takt med chefens skrattande stämma.


1 kommentar:

  1. Look at these links. In one of these two hotels, you will get your sleep of beauty in april 2013 my dear J.

    http://www.shangri-la.com/paris/shangrila

    http://www.hotelducollectionneur.com/English.phtml

    Missing you best J! <3

    SvaraRadera