torsdag, september 27, 2012

Sofie, Danielle & jag på Crazy Horse
Danielle fyllde 21 & Sofie hade sin sista natt innan hemfärd till Sverige. Jag är ledig idag så gårdagens historia blev en lång sådan. Vaknade upp 14.00 av att Danielle kommer in på rummet med joggingskorna i högsta hugg & drar upp mig för en powerwalk. Drog täcket över huvudet & bad & bönade över att få somna om & lovade att jag skulle följa med senare. Lilla bestämda fröken är inte lätt att övertala så sagt & gjort hasade jag med ut på promenad. Hemkommen & faktiskt en aning piggare. Sitter & ler åt allt vi hade för oss under natten som redan blivit till goa minnen. Skrattmusklerna fick jobba & träningsvärken har infunnit sig. Idag blir det inte mycket som kommer bli gjort. Ska laga lite soppa snart innan jag ska ut på powerwalk nummer 2. DÄ NI! & sen blir det nog en film eller två, för det är jag värd.Välkomstmöte väntar imorgon & denna gång ska jag hålla det helt själv- snälla gud gör så att det inte kommer några danskar, pleaaaasee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar