lördag, september 15, 2012

Igår fann jag mig själv i goda vänners sällskap tillsammans med Alex, Viktor & Sofie. Vi utstötta guider som inte var med på kick downen av olika anledningar. Pizzan kom till dörren & konversationerna flödade friskt. Den där pizzan var kanske inte den bästa iden då den valde att komma upp fel väg såhär på morgonkvisten. Ska egentligen hoppa i jobbuniformen om några timmar, men frågan är om gästerna verkligen vill ha hjälp av en guide som inte är helt 100% frisk & kry. Blir isoleringen ikväll för att sedan köra på i full fart under morgondagens service innan jag unnar mig själv semester. Väskan står färdigpackad & väntar på att få åka upp 10.000 meter upp i luften. Snart är det bara ett dygn kvar, iiiih, jag är som ett barn dagen innan julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar