söndag, juli 01, 2012


Fina Iben.
Gårdagen blev kanon bra. Tog en shoppingtur med Danielle innan vi gick till La luna för att umgås med ett gäng guider & säga hejdå till Tim. Idag började jag & min trogna powerwalkvän Danielle såklart dagen med en powerwalk. Blev en lång på nästan 2 timmar innan jag tillslut däckade hemma på golvet. Svepte en liter vatten innan vi stack iväg för att handla mat. Nu sitter jag & laddar inför dagens utflykt som jag ska studera. "Sunset shopping". 4 timmars shopping, båttur & middag ute till havs. Kommer nog bli en mysig dag som avslutas med att plugga inför morgondagen. Börjar bli riktigt riktigt nervös nu, men gästerna vet ju inte om det jag säger är rätt eller fel, så jag ska ta mig ett djupt andetag, plugga in lite årtal & sen är det all in imorgon som gäller. På kvällen slängs jag in i min första servicetid också, gah, äntligen får jag börja jobba. Reseledare - det klingar fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar