onsdag, juli 04, 2012

Gårdagens dykning.
Mycket har hänt dom senaste dagarna & jag trivs så underbart bra. Gjorde min första jobbdag i måndags & utflykten var så kul att hålla i. Gästerna var nöjda & glada & hade haft en riktigt trevlig dag. Världens energikick hade jag ett bra tag efter. På kvällen hade jag min första service & även den gick bra. Smile. Igår gjorde jag något som jag har drömt om så länge jag kan minnas. Jag påbörjade dykarcertifikat. Har varit nere på 8 meters djup nu, vilket alltid är en början. & känslan av att sitta på botten & titta upp mot ytan var ju helt jävla oslagbar. Can´t wait until next time. & just, nic&jay besökte Alanya igår så det blev mycket dans & mycket sjungande. Idag var det jobbdag igen, så har varit runt på lite olika hotell & fixat & donat. Jag har helt klart hittat drömjobbet.. Sorry alla där hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar