lördag, juni 30, 2012

Hittade en ny kompis häromdagen.
Då har jag provat på "lazy day" utflykten. En heldag på en träbåt med klarblå himmel & svalkande vatten. Kan inte riktigt beskriva hur underbart bra jag hade det, så är ni i Alanya så bör ni följa med på "lazy day". Under turen stannar man till på fem olika platser där man får hoppa i & bada i det genomskinliga vattnet. Du kommer få se stora havssköldpaddor, vara med om pirater & äta god mat. Ville inte att dagen skulle ta slut, men nu sitter jag hemma i soffan & ska snart hoppa in i duschen för att skölja bort allt saltvatten. & efter det, hujeda mig, så ska jag PLUGGA. Fick nästa veckas schema i handen idag & jag gör min första arbetsdag på måndag. & det roligaste av allt, jag ska hålla i en utflykt. Min första dag som reseledare & jag ska direkt hugga tag i mikrofonen, hämta upp gäster med buss & stå & berätta om historiska platser inför ett 20-tal människor. På schemat annars är det mycket service på hotellen som gäller, ska även till flygplatsen på lördag & så ska jag iväg & studera Pamukkale på fredag. Kommer inte kunna sova inatt, exalterad tjej nummer 1. Springturen blev åsidosatt av plugg & hejdå festen blir strucken för shopping. Ska ta mig en springrunda senare ikväll istället, energin kommer flöda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar