fredag, juni 29, 2012

Poolen utanför våran lägenhet.
Hade en riktigt trevlig gårdagskväll tillsammans med mitt team då vi var på turkish night & åt god mat. Idag har jag varit ledig så passade på att sova ut en lång stund för att sedan ta med mig Sofie & Agnes till Palm Beach där vi hängde hela dagen. När klockan närmade sig 20.00 bytte vi om för att möta upp med alla reseledare för en team middag. Har hamnat i ett stort team här i Alanya & jag trivs utomordenligt bra. Imorgon väntar utflykten Lazy Day då jag ska tillbringa ett x antal timmar på en träbåt för att till kvällen dra en springrunda & sedan sticka iväg på hejdå fest för Tim som drar hem till Sverige igen. Längtar otroligt mycket tills måndag då jag förhoppningsvis får börja jobba. Håller tummarna hårdare än stenhårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar