onsdag, juni 27, 2012

En bild från vattenfallet jag besökte igår.


Trodde inte jag hade gjort ett skvatt idag tills jag började tänka efter & insåg att jag faktiskt hunnit med en hel del. Dagen började med en busstur in till kontoret, väl på plats lånade jag en cykel för att åka runt & studera alla hotell som vi har hand om, & det är en hel del kan jag tala om. Fick rundvisningar & information om alla vilket tog mig ett par svettiga timmar. Efter det blev det hem för att byta om till bikini & sedan ta bussen tillbaka till Palm Beach där Danielle, Natashja & Ditte väntade. Tog mig en god smoothie & njöt av solen innan det blev hem för att göra sig fräsch inför veckomötet. Skulle egentligen ha gått ut & ätit mat med mitt team ikväll men det blev förflyttat till morgondagen, då jag även ska på utflykt igen. Mitt älskade Portugal lirar semifinal i EM just nu, så jävlar vad jag inte har tid med att sitta här! By the way: har slagit vad med två kollegor; jag satsade på Portugal som EM guldmedaljörer medans dom satsade på Tyskland. Jag vet, jag ligger i underläge, men det är även det roligaste läget att slå ifrån, så vänta ni bara. 

1 kommentar:

  1. Utopiskt! Jag är avundsjuk. Hoppas du har det härligt vännen.

    Tsaic

    SvaraRadera