tisdag, juni 26, 2012

Utflykt nummer tre för veckan, done & done. Real Turkey, vilket betyder att vi besökte en bananplantage, en moské, en förskola, ett turkiskt hem & ett vattenfall. En häftig utflykt som jag varmt rekommenderar er som ska till Alanya på semester. Kom hem från utflykten för ett par timmar sedan, men har inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Hoppade in på Alanyum som är ett shoppingcenter här i Oba för att handla lite torkade jordgubbar (som om jag behövde det efter gårdagens komiska incident). Fick sedan ett ryck & diskade & städade lite, men efter det har soffan varit min bästa mjukis vän. Solen börjar sakta men säkert gå ner nu så temperaturen börjar bli lite mer åt det normala hållet, alltså 30 grader(!!!) Försöker i stunden att intala mig själv att springturen jag borde ge mig ut på kommer vara sååå skön. Så whatever, innan jag hinner tänka allt för mycket så ska jag väl hoppa i springutstyrseln, proppa öronen med musik & sticka ner mot stranden för att springa ifrån lite jagande kalorier. Så hopp hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar