onsdag, oktober 12, 2011

Det är ingen lögn när jag säger att sommaren 2011 var den bästa sommaren jag upplevt. Herrejäklar vad jag drar på smilbandet när jag tänker tillbaka på allt jag upplevt. Må bra känsla deluxe. Nu är två jobbnätter avklarade och det är bara en kvar. På fredag är det Ericsson dag på conventum vilket betyder att föreläsning efter föreläsning råder mellan 9.00-16.00. Välförtjänta drinkar väntar efter det tätt följt av en utgång med arbetskollegorna. Längtar efter helgen så det sjunger om det. Ska till Karlstad med laget på lördag och kolla när Färjestad tar hem 3 poäng och sen ska jag träffa en drös goa vänner. På söndag är det ljusparty och så ska jag ta mig en svängom på friskis. Life is good. Nu ska jag springa ifrån kalorierna som jagar mig och sen rasta farsan på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar