måndag, oktober 10, 2011

1/4 kvar av år 2011

Sist jag skrev var kvällarna ljusa och luften varm. Nu har hösten börjat krypa fram och mitt liv ser defintivt inte likadant ut som för bara någon månad sen. Lyssna på detta: syster har skaffat vovve, söta Milo som ni ser på bilden till vänster. Stackarn har legat inne på intensiven med förgiftning och förstoppning i tarmarna. Var tillbaka på återbesök idag för att kolla så att alla prover såg bra ut, vilket dem gjorde, puh.. Fotbollssäsongen är över och det kan ha varit min sista match jag spelade på ett bra tag. Därav lättnaden av att få avsluta på topp med omdömet "dominerade mittfältet hela matchen". Min gamla tränare, Richard Holmlund, som var a-lagstränare under en viss tid av min KIF-period och som dessutom plockade upp mig i allsvenska laget gick hastigt bort under förra veckan. En tragisk dag för många av oss KIF spelare som spenderat mycket tid med honom och chocken har ännu inte lagt sig. Till lite mer leende saker nu: den 3:e december sitter jag och syster på planet som tar oss till Egypten. 2 veckors solsemester väntar och vi kommer hem en vecka innan jul, lagom pepparkaksbruna och utvilade. Dessutom har jag tagit ett viktigt beslut angående min framtid som jag så galet gärna vill dela med mig av men som jag får hålla lite sch sch om pågrund utav vissa saker. Leendet är stort och längtan ännu större, mer säger jag inte. Ska snart även boka resa till min saknade vän Josefin och se hur hon har det i sin nya tillvaro i Norge, den tjejen är mest saknad av alla. Oktober, November och December är månader som bjuder på mycket kul och det blir en perfekt avslutning på år 2011. Och jag lovar, dessa kvarvarande månader ska jag uppdatera bloggen konstant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar