tisdag, oktober 18, 2011

Lördagens match slutade med vinst för FBK, 2-1 mot Frölunda, riktigt gött. Har haft en sjuhelsikes bra helg men det ena och det andra. Fredagens heldag med jobbet blev kalas. After work med lite whisky och biljardlir där jag och Micke vann stort. Fick genom ryktesvägar även veta att dem två poäng det andra laget spelade in tydligen bara var genom fusk. Så, våran stora vinst blev därmed ännu större! I söndags var jag på ljusparty hos moster och jag beställde hem finfina grejer som kommer om cirka två veckor. Tog en sväng till gymmet på kvällskvisten och eftersom jag fortfarande har träningsvärk så resonerar jag det som att det blev ett hårt pass. Träffade Madeleine och tvillingbebisarna Mark och Tom en sista sväng igår innan dem åkte hem till Stockholm igen och nu är jag precis hemkommen från frisören där 5 centimeter hår klipptes av. Ska börja uppdatera varje dag, jobbigt och skriva om varje dag som gått sedan sist och dessutom blir det tråkig läsning. Men vet ni vad, nu ska jag röja undan på rummet samtidigt som ansiktsmasken och bruno mars får göra sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar