söndag, mars 28, 2010


Med ett flin som är åtdraget ända upp till öronen kan jag nu meddela att jag har lov. En lättnads suck då jag verkligen ska ta igen mina krafter på dessa frihets dagar. Firade lillkusinen Evelynn i Hova igår. Presenten från mig och Patrik blev succé. Lillan påpekade nöjt att hon hade fått halsbandet av Patrik (SnyggPatrik) och ingen fick köpa ett likadant då risken fanns att man blandade ihop dem. Finns inte så mycket mer & säga än att min släkt är oerhört go och älskad av mig.

Marieberg med mor idag resulterade i fina köp. Drar iväg till huvudstaden med Sistra Mí imorgon för att fotograferas. Ska bli en riktig upplevelse och tillsammans ska vi skapa ännu ett minne. Jajustja, nu får jag ju äntligen göra det officiellt. Q är hemma!!! Tösen skulle överraska lite vänner så jag har fått suttit med förseglade läppar framtills i onsdags då hon landade på Svensk mark.

Nu är det tv tajm ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar