onsdag, mars 24, 2010

Jag är inte bara världsbäst - jag är totalt outstanding - ja på att tappa bort saker alltså. Det spelar ingen roll vad det är, nycklar, busskort, lånekort, laddare, böcker, viktiga papper, kläder, armband, skor... You name it. Senast i raden är min telefonladdare och ett lånekort. Och varje historia slutar alltid likadant: med att jag febrilt rotar runt i hela lägenheten tills jag slutligen ger upp, och där, mitt framför snoken på mig så ligger det jag så ansträngt letat efter. Ibland inbillar jag mig själv att det inte är för att jag är slarvig som saker försvinner, utan att det helt enkelt är min lägenhet som gömmer sakerna för mig bara för att retas. Nåväl, jag har iallafall inte tappat bort mig själv, so far... & för er som inte har fattat vinken än så är detta ett rop på hjälp till någon där ute med uppfinningsrikedom gånger tusen! Jag vill kunna ringa till alla mina saker (ni vet, som när man har tappat bort mobilen och ringer till den så man kan hitta den [om man inte har den på ljudlöst, som smarta jag]) suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar