tisdag, mars 30, 2010

Här ovanför ser ni resultatet ifrån gårdagens lilla utflykt till Stockholm. Looking good sister. Blev inte alls nöjd med mina bilder. Jag som ser ut som en transa i för mycket smink bad snällt om att få en naturlig make-up med en gnutta sotade ögon. Voilá - ansiktet blev överdoserat med puder och fondation och ögonen sminkade i något som såg ut som taget ur en häxfilm. Kuuwwl. Så fort jag fick läge tvättade jag bort allt, uiisch. Hata är ett starkt ord, men i det här fallet måste jag få upplysa er om att smink i kombination med mitt ansikte inte riktigt går hand i hand. Så ja, jag hatar för mycket smink. En till upplevelse med i bagaget men bilderna kommer jag gömma undan. Mammsen blev iallafall galet glad över dom, så det var ju något positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar