måndag, november 09, 2009

Ge mig ett S ge mig ett H ge mig ett I ge mig ett T. Beskriver min morgon helt okej bra. Mamma ringer, jag är trött. Blir inte mycket sagt, lägger på. Staplar iväg på kryckorna till morgonträningen för att kika lite. Tänkte att lite motion behöver jag ju. Satt där i en timme. Staplar vidare till skolan. Upp 30 trappsteg för att fixa hisskort. Receptionen stängd. Ner 30 trappsteg. Träffar på skolsköterskan. Får hisskort. Tar hissen upp till bildlektionen. Inställd. Kommer på att mamma fyller år. Glömde gratta henne under morgonsamtalet. Tar hissen ner och staplar upp på stan. Köper present till mamma. Jag och den stora påsen med presenten staplar vidare till busshållsplatsen. Avstängd. Staplar vidare till nästa hållplats. Ser bussen åka. Staplar hem. Tar 1 timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar