tisdag, september 08, 2009


Hemma i min och b-friends lägenhet, har håltimme och tänkte att jag skulle hem och laga lite mat. Klev innanför dörren och jag kände att nej tack, inte idag. Så jag mikrade en låda lasagne istället, nyttigt och bra. Lådan var Patriks så nu har jag lovat att jag ska laga mat någon dag så han får matlåda, men mja, den som lever får se.. Har dealat så vi ska laga tillsammans istället (läs: patrik ska laga) Nåväl, nu ska jag hoppa på cykeln och bege mig tillbaka till skolan, träning ikväll, har hört att det är löpning och grejer, halleluja moment.


Söndagsmatchen måste jag ju säga, var en av dem skönaste vinsterna på länge. Vann mot Gideonsberg som vi förlorade mot med 10-0 på bortaplan, nu vann vi alltså på hemmaplan med klara 3-0, mycket härligt. Matchens lirare blev jag också, så på fredag ska jag och P njuta av gratis bio, gott gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar