fredag, april 05, 2013

Sambo Kristin & moí
Har ordning på allt, tror jag. Väskan är färdigpackad med ynka 9 kilo för 5 veckor. Kan ni förstå att jag lyckats packa så lite för så lång tid. Det är crazy. Fast, så är ju 2 av dom kilona kläder inför helgens bravader vilket alltså inte kommer följa med när jag flyger på måndag, så 7 kilo. 7 KILO för 5 VECKOR. Shiat, verkar som om jag har lärt mig något efter ett år som guide iallafall. Det här hade jag aldrig kunnat tro om mig själv. Hundarna är rastade & känslorna far omkring lite överallt just nu. Snart hoppar jag på tåget mot Stockholm för att kliva av i huvudstaden & omfamna min lilla storasyster. En & annan fika med efterlängtade vänner blir också dom här dagarna innan jag åker mot värmen. Jag njuter av allt som sker, låt det förbli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar