fredag, januari 18, 2013

On top of the world
Sjukan börjar ge med sig & äntligen börjar jag känna att jag har lite energi igen. Igår köpte jag & Anne lösgodis för 200 kronor (that´s true) & slog oss ner i soffan. & med godis kommer såklart fler nyfikna vänner vilket innebar att jag, Anne, Michelle, Kåre, Nina & Erik kollade på en dansk film i sällskap av allt godis. Rullade hem & somnade gott bredvid mitt gull. Imorse ringde klockan 07.40 & klockan 08.00 stod jag på arbetet redo för service. Jag har verkligen lärt mig att vara effektiv om morgonen som guide. Behöver inte längre en timme för att göra mig iordning, utan nu slår jag upp ögonen 20 minuter innan jag börjar, & så snoozar jag några minuter innan jag kliver upp. Perfecto. Ikväll står det jobb & sedan återigen mys på schemat. Vinkväll med tjejerna är efterlängtat, bättre uppladdning inför morgondagens tuffa 12 timmars pass på flygplatsen. Just do it, huh?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar