söndag, januari 20, 2013

Pretty good
Isabella hämtades upp på flygplatsen igår utav mig & Erik. Tog mig 10 minuter att hitta tjejen då vi båda stod  & tittade på "relay" skylten utan vetskap om att det fanns två stycken. Hem rullade vi till slut & jag & Bella somnade utmattade av allt nytt vi hade att berätta för varandra. Idag vaknade vi utvilade & glada, gjorde frukost tillsammans & sen satte vi oss på bussen mot Las Palmas. Väl på plats mötte vi upp med Isabellas pojkvän Johan & så vandrade vi runt i staden. Alla affärer var stängda så vi tog oss en rejäl långpromenad längs med stranden med små avstickare för glass & mat. En riktigt bra dag med turturduvorna. Nu är jag hemma i min lägenhet igen & Bella lämnade jag i Las Palmas hos Johan. Det sista Johan sa till mig innan jag åkte: "Är San Fernando slutstationen?" "Ehm, nix" "Jacueline... somna nu inte på bussen" "Hahaha, självklart inte". 1,5 timme senare vaknar jag upp... I Puerto Rico. Fuuuck my life. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar