söndag, januari 27, 2013

Jag fullständigt älskar söndagar när Örebro flyget anländer till Gran Canaria & man får hälsa närkingar välkomna. Ännu bättre när man får ha hand om en buss fylld med 33 gnällbältare & man får frågor som "visst har du spelat i KIF Örebro?", det ger mig pirr i magen. Underbart. Idag är det prick en vecka kvar tills jag själv åker med Örebro flyget hem. Svider i hjärtat att vara borta från herrn på bilden i 16 dagar. Men det ska bli fantastiskt att få träffa nära & kära igen. Fick ioförsig träffa en efterlängtad familj idag. Kusinerna med päron kom till ön & jag överraskade dom med att stå på flygplatsen & ta emot dom. Har fixat lite smått & gott till deras hotellrum också sen ska jag åka & hälsa på dom under veckan. En vecka kvar, & det kommer säga "smack". Har lite för mycket roligheter som väntar dom här 7 dagarna, jag är in i märgen lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar