fredag, januari 25, 2013

En ledig fredag. Endast jag ledig, alla andra jobbar. Mitt gulls väckarklocka ringer 08.00. Han traskar iväg till jobbet, jag drar på lite housemusik & njuter av morgonen. Snart blir det en powerwalk ute i solen längs med stranden - sen sätter jag mig på en buss som tar mig & Filippa till Anfi stranden. Där ska vi knäppa en eller två bärs, för att sen åka tillbaka till Playa Ingles & infinna oss på en tatueringsstudio. Kvällen kommer spenderas på en restaurang där vi i teamet välkomnar en ny kollega in i gänget. Så kan en ledig dag i mitt liv se ut, pretty nice yeees! Nästa vecka har jag två lediga dagar & på söndagen åker jag hem på semester. & så är jag så där äckligt nykär så jag nästan blir trött på mig själv. Men hey, glad chey, det kan man inte gå miste om.

1 kommentar:

  1. Snyggt J! Jag gläds verkligen med dig och din nyfunna kärlek. Skönt att det pirrar glatt i kroppen och att du njuter av ett för stunden fantastiskt liv som jag vet att du verkligen älskar ändå ut i fingerspetsarna. Tänk vad bra allting blev till slut med att klippa vingarna från la suede och åka ut i världen, skaffa mer erfarenhet på livsklockan, växa som människa och framför allt få uppleva annorlunda men ack så inspirerande och fantastiska ting.

    Jag är full av avund till din starka personlighet och ditt fantastiska sätt att se på livet som det livet faktiskt är, ett äventyr!

    Ingen kunde vara gladare än jag för din skull och jag unnar dig allt detta i världen mer än någonting annat underbara, fina vän. Snart ses, lovely? Hell YEAH! <3

    Puss

    SvaraRadera