söndag, november 11, 2012

Jag på promenad i maspalomas öknen
Flygplats morgon & kväll vilket betydde ledig nästintill hela gårdagen. Jag & Elin tog taxi till Maspalomas öknen där vi solade, promenerade i sanddynerna & åt en god lunch. Såna dagar uppskattar man! Idag är jag helledig. Hela förmiddagen har bestått av tvätt, disk, ansiktsmask, nagellack, städning & fix & trix. Snart är sista maskinen tvätt klar så då ska jag ta på mig jogging utstyrseln & ta mig ett besök på strandpromenaden. Ikväll vankas det matlagning med ett x antal goa brudar. Nästa veckas schema landade precis i min inkorg & leendet sprider sig längs hela ansiktet. En vecka med anderum & en chans att ta ikapp all energi som tycks ha försvunnit. Två dagar ledigt, två dagar på flygplatsen & tre utflykter att studera. Andas Jackie, nu kan du äntligen andas lite igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar