söndag, november 04, 2012

Jag & Fia
Tjejen bredvid mig på fotografiet är en av dom fyra tjejer som jag kom riktigt nära med under min tid på guideskolan. Aldrig någonsin kunde jag ana att jag skulle hitta livstids-vänner på så kort tid. Men när man klickar från dag ett & sedan är oskiljaktiga för resten av livet, då är det fanemej något riktigt speciellt man har att göra med. Den här tjejen & jag har haft så galna minnen tillsammans att jag blir helt fnittrig & sprallig bara av att tänka tanken på allt vi upplevt. It´s a match made in happyland, in a gumdrop house on lollipop lane. Jag är nästan, ordlös. Kan inte beskriva hur mycket kärlek & crazyness jag känner för min vän. & att börja tänka på en vän man riktigt älskar ända in i benmärgen, får mig att tänka på alla andra underbara vänner jag har.. & här sitter jag nu & är helt jävla labil som skrattar & gråter i ett. Kärleken till alla mina underbaringar samtidigt som nedstämdheten pågrund utav den enorma saknaden infinner sig. Jag är messed up. Men på ett litet skruvat positivt sätt. Jag känner nämligen lite såhär: (ursäkta svordomarna) men fyfan vad jag är en lycklig tjej med så fina människor i mitt liv. & folk som säger att jag ständigt är glad & positiv? Vill ni ha ledtråden till lyckan? Vem fasen skulle inte gå runt med ett leende dagarna i ända, som har såna vänner som jag? Easy lätt liksom. SHIIIIIIIIT vad jag har det bra. Är nästan lite avundsjuk på mig själv som har den vänskapskretsen som jag har!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar