onsdag, oktober 24, 2012

Hello friday night
03.30 imorse ringde klockan. 04.00 satt jag i bilen påväg till flygplatsen. 05.00 tog jag emot gäster & hjälpte dom med incheckningen. Förutom jag, en apollo guide & en ving guide var det helt öde på flygplatsen & när klockan slog 08.00 fick vi alla tre åka hem för att slumra en stund. 11.00 ringde klockan för andra gången den här dagen & det var dags att hoppa på en buss tillbaka till flygplatsen. Precis hemkommen & jag kan inte avgöra om jag är trött eller pigg längre. Det har övergått i någon stiltje fas. Ska iallafall snart glo på solsidan för att sedan ta en liten powernap innan ett gympass väntar. Flygplatsen är hur underbart som helst att jobba på. Mycket att göra, men hur kul som helst. Har två flygplats dagar till denna vecka så det är bara & köra. & en rejält galet go nyhet? 3-17 februari har jag SEMESTER. Vilket innebär en vecka i Sverige & sedan en vecka i Thailand med min underbara vän Isabella. Kan knappt bärga mig, ska bli så underbart att få se alla där hemma igen & lika underbart att få en egen solsemester med avkoppling & ta hand om sig själv tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar