söndag, oktober 07, 2012

Erik & Mathias på djurparken med nya vännen
Vi skrotade precis kvällsplaneringen då vi efter att ha tagit en runda bland guidehusen insett att det blir en rehabkväll som får äga rum. Folk har legat & sovit hela dagen. Beställt pizza & ätit ben&jerrys & tyckt synd om sig själva. Jag straffade mig själv med en springrunda på 1,5 timma & sitter nu & äter mitt nya påhittade godis. Frusna vindruvor. Try it!!! Det smakar mumma. Mitt nya liv har börjat utmärkt med springrunda & gymbesök varje dag denna vecka. Blev en liten avstickare med några glas vin igår men det sägs ju vara bra för hjärtat, right? Men no more alkohol framöver, det har jag skrivit under på. Tillsammans är vi fyra tjejer som kämpar med ett hälsosamt liv, men som sagt var det några som syndade idag & blev ertappade rätt så rejält. Ska försöka streama solsidan nu & sen väntar väl en eller två filmer för att låta kropp & knopp få vila upp sig inför morgondagen. Ska studera en utflykt med papper & penna i högsta hugg. Som att vara tillbaka i skolbänken. Fast betalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar