torsdag, september 06, 2012

Jag & Sofie på Crazy Horse
10 praliner & en caramel white chocolate moccha senare var jag mätt & belåten efter min goda middag som jag glatt mumsat i mig på Chocolate House. Mina två partners in crime, Sofie & Danielle, var minst lika nöjda så vi fortsatte våran kväll till Crazy Horse för varsin efterrättsdrink. Min onsdag var bra, min dag idag har varit lång. Började 08.00 på kontoret & traskade hem 12 timmar senare utan att ha haft siesta. Service, mail & annat fix & trix har dagen bjudit på & nu ligger jag helt utslagen i sängen efter att även ha avverkat närmare 2 timmars powerwalk. Under dagarna som gått har jag även blivit spådd. Ryser av tanken om att jag enligt mitt öde ska ha hittat min stora kärlek & även förlovat mig inom ett halvår. Ryser är det rätta ordet. Jag har redan en ring runt mitt ringfinger & den har jag fått från en människa som jag älskar över allt annat & som är min lifetime vänskapskärlek. Olivia heter hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar