tisdag, september 11, 2012

Hemkommen från jobb, siesta med poolhäng & en svängom på dansgolvet. Nu blir det bums i säng för imorgon väntar en ledig dag spenderandes med shopping & en tripp till Antalya. Jag & Danielle ska se en riktig Troy föreställning & det glädjer mig någon så enormt att hinna med det under dom sista dagarna jag har kvar här i Turkiet. Om prick en vecka lägger jag huvudet på min egna kudde i min egna säng i mitt efterlängtade hem för första gången på 3 månader. Mitt "semesterschema" är redan fullbokat & som det ser ut nu skulle jag behöva en semester efter semestern. Frisörtid är fixat, likaså tandläkartid. Dessutom ska jag till Stockholm 22-24 September vilket betyder att jag endast har 5 dagar på hemmaplan. & dessa dagar kommer gå åt till att hälsa på mina föredetta kollegor, mys med familjen i massor & träffa alla underbara älskade vänner. Att fotbollsskorna ska åka på minst en gång är även ett löfte jag ska hålla. Jag inser nu att en vecka är nog lite för lite för att jag ska hinna med allt jag vill. Men så kikar jag ner på mina handleder, ser dessa två fina frågetecken & påminner mig själv om att: lev för dagen, du vet inte vad morgondagen för med sig. Så jag skrotar mitt schema jag byggt upp i tankarna, & så får vi se vad som händer när jag väl sätter fötterna på svensk mark igen. En vecka, sen springer jag ut från flygplanet rätt in i mor & fars armar. G l ä d j e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar