onsdag, september 05, 2012

Dreamcatcher
Känslan när man har jobbat in sin första dreamcatcher är obeskrivlig. Den sitter fint & prydligt i en ram & står numera på mitt nattduksbord så att jag varje morgon vaknar med ett leende. Fick ännu en underbar känsla i kroppen när jag häromdagen kom hem & världens bästa sambo Alexander överraskade mig med att han hade fixat lyset i mitt rum som jag varit utan i en månad & även köpt hem massa cola light. & känslan har nått sin maxpunkt efter en fantastisk gårdag i Antalya med Isabella, Danielle & Johan & efter dagens utflykt. Isabella & jag spånade igår även vidare på våran kommande semester vi ska ha tillsammans & nu har vi hittat två hotell som vi väljer mellan. Kräsna små damer som har samma smak så valen föll sig ganska enkelt. Ikväll ska jag in till bazaren för att handla på mig lite presenter till några efterlängtade älsklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar