onsdag, augusti 08, 2012

Sofie, jag & Alexander denna afton.
Otroligt mysig dag med underbara gäster som kom till service. På siestan drog jag tillsammans med Erik och Kristian till Club Dem, ett riktigt fräscht blue star hotell, för att se på när Alexander höll i vattengymnastik för 200 personer. Är precis hemkommen från en utgång med alla kollegor. Idag firade vi att vi fått besked över våra vinterdestinationer som kom två dagar tidigare än beräknat. Vissa av oss firade och vissa av oss behövde tröstas. För min del gick ingen av mina tre önskningar i uppfyllelse, men destinationen jag ska bo och jobba i under den kommande vintern blir nog en höjdare trots allt. Kenya, som var mitt förstahandsval tar jag mig till på ett eller annat sätt iallafall. Men vart jag bosätter mig i vinter, det håller jag tyvärr hemligt ett litet tag till. Guidelife passar mig bra, det må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar