lördag, augusti 11, 2012

Födelsedags"barnet" & jag
Mitt första välkomstmöte är avklarat & det gick finare än finast. Fick en riktig måbra känsla i både mage, hjärta & sinne efteråt & som har hållt i sig. Lyckan strålar. Skulle haft service hela dagen idag men istället blev jag värd för en utflykt, & även den bästa, Dim Cayi. Kom hem med påsar fulla av frukt & nötter som jag fick av ägaren till fruktlunden vi alltid besöker. En får tacka! Med tomtebloss nedstuckna i en ben&jerrysglass väckte idag jag, Agnes & Danielle, Sofie ur hennes drömmar så hon kunde vakna upp till en mardröm fylld med förskräckliga & falska stämmor som sjöng "ja må hon leva". Tjejen fyller 20 år dagen till ära & detta ska firas på ett väldigt speciellt sätt senare ikväll. Har även varit med om lite roliga & galna gäster denna vecka, varpå en kom till service som slutade med denna konversation:

-"Om ens säng går sönder, vem får då stå för skadan, jag eller hotellet?"
-"Har din säng gått sönder & isådantfall, hur gick den sönder?"
-"Nej alltså.. den har inte gått sönder, men om den skulle?"
-"Varför förmodar du att den skulle gå sönder?"
*Tystnad*
-"Ahaaaa... Enjoy your night"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar