onsdag, augusti 22, 2012

Chihuahuan Felix
Åh, den här lilltussen får jag gosa med den 16:e September. Äntligen en sväng hem till vänner & familj. Jobbdagen är avklarad & leendet på läpparna stort. Utflykten manavgat/side har avverkats tillsammans med 40 stycken svenskar & danskar. På bussen fanns en liten pojke som fyllde 7 år, så snabbt som ögat sprang jag in på det sista hotellet vi hämtade upp gäster på för att hämta lite frukt. In på bussen, kallade fram pojken till mig & sen bad jag alla att ställa sig upp så vi tillsammans kunde sjunga "ja må han leva". Det blev riktigt uppskattat & dagen fortsatte i samma goa anda. Var nära ögat att bli islängd i den kalla floden av några gäster men klarade mig genom att böna & be att få vara kvar på land. Suveränt härlig dag som fortsätter hemma i Oba med frukthandling, powerwalk & soppa med Danielle. Fasar lite inför morgondagen då jag inte lär hinna ha någon siesta & 12 timmars passet kommer göra mig en aning mör. Men vad gör det, snart har jag ju semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar