tisdag, november 22, 2011

Nytränad och klar, inväntar dag nummer 2 på nya jobbet. Intensiv och hektisk dag igår men samtidigt otroligt kul, vilka underbara människor att jobba med. Kändes som om jag var i Gordon Ramsys kök och sprang fram och tillbaka mellan julbordet, disken och köket. "behind" skrek man ett x antal gånger då man kom med varm mat i 190. Fastnade i platsdraperiet några gånger, fick klastrofobi känslor när jag gick in i kylrummet, brände handen på varma plåtar och halkade runt inne bland disken. But hey, första dagen och inget big mistake, jag är riktigt nöjd. Slängdes in i hetluften direkt och känslan är bra. Nu går jag som sagt in för dag nummer 2.

Sommarminnen kommer och går. Som denna kväll på PiP då jag och Emma otippat hamnade på efterfest med en kändisliga. Med Fiona sittandes mittemot mig och Mange Schmidt bredvid var lyckan ganska så total. Mmm, underbara sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar