söndag, november 20, 2011

Jag känner lite så här, trots en relativt lugn helg så är kropp och knopp ganska så slut. Ska snart göra mig en grop i soffan där jag ska stanna kvar resten av kvällen. Kanske tar mig en powerwalk om ångesten kommer krypande, men annars blire tankar av och dumburks tittande på. Ett mål och en assist har man även levererat. Inställning och insats var topnotch från varenda spelare idag vilket bidrog till att vi vann mot frövi med tre against zero (3-0 alltså). Och i veckan som kommer, guess what? 14.30-20.30 måndag till fredag och 12.00-18.00 på lördag hittar ni moí på Ikea. Inte den vanliga synen med kreditkortet i högsta hugg, utan klädd i Ikea kläder och med disktrasan i näven. Det vankas julbord i heminredningsbutiken och jag ska minsann se till så att ni blir nöjda och belåtna. Slå ner ändan och ta en rast i shoppandet så bjuder jag kanske på glögg och pepparkakor till efterrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar