måndag, augusti 01, 2011


Rent ut sagt, jag har några bekännelser att göra. Ja jag är tjejen som inte tappar bort saker, jag vet bara inte vart dem är. Ja jag är tjejen som inte gör övertramp, jag står bara lite längre fram än vad man ska. Ja jag är tjejen som råkade beställa "wedgie" istället för "veggies". Jag jag är tjejen som tror att Brasilien ligger i Europa. Ja jag är tjejen som utropar "det är inte jag" när föräldrarna tar mig för systeryster. Ja jag är tjejen som ropar på pappa och frågar hur man spolar tillbaka en dvd. Ja jag är tjejen som har en citatbok med diverse fler "ordgrodor" som har råkat lämna min mun. Men värst av allt, ja jag är tjejen som igår rent ut sagt sprang ihjäl en mus. Denna stackars mus satt platt fast under min sko när jag kikade efter. Ja jag är tjejen som herrn däruppe skrattar gott åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar