torsdag, juli 14, 2011

Ekonomi here I come

Igår pratade Patrik och Albin på jobbet om att deras antagningsbesked skulle kläckas idag. Fick en liten "aha" upplevelse då jag hade glömt bort att även jag hade sökt lite utbildningar, något som grabbarna tyckte att jag borde ha berättat. No offence, har bara inte haft en tanke på det. Men igår for jag iallafall hem till datorn för och undersöka om jag var helt snurrig i kolan eller om jag faktiskt hade sökt. Och tro det eller ej, men totalt väck var jag inte. Blev lite nervös imorse när vi alla tre vankade av och an på jobbet för att vänta på att antagningsbeskeden skulle vara tillgängliga. Grattis till Albin som kom in på rättsvetenskap i Uppsala, grattis till Patrik som kom in på civilingenjör i Linköping, och grattis till lilla mig som kom in på ekonomiprogrammet & röntgensjuksköterska i Örebro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar